Caseta de pescadors Cabriol a Mallorca
Situada en el centre de la filera Nord del poblat entre Ca na Cossi i L’Escorial; Cabriol té dos accessos. Unes grans finestres donen accés al sud i una petita porta, al nord; doncs podràs sempre gaudir del sol.
En ella vivia el responsable de la cura dels animals de càrrega com els cavalls i ases. Un ‘cabriol’ és un petit carro de fusta, que devien utilitzar els pescadors per recórrer distàncies curtes i transportar estris o queviures per l’intercanvi.
La casa rural Cabriol a Mallorca
La caseta és un espai únic, on conviuen cuida-menjador i dormitori, nítidament separats per xarxes de pesca amb el fi de crear espais acollidors. El bany és senzill i modern, amb una dutxa de rajoles de fang centenàries. Està construïda amb impressionants murs de marès, i petites coves fan de mobiliari.
Fotos casa rural Cabriol
Característiques casa rural Cabriol a Mallorca
- Caseta gran d’espai únic de 24m²
- 2 adults i 1 nen menor de 12 anys
- Sofà llit de 90x180cm
- Llit doble 150x200cm
- Cuina amb fogons
- Menjador
- Bany amb dutxa
- Terrassa coberta de 17m²
- Jardí de sorra 37m²
- Accés al mar
- Estufa de llenya
- Pàrquing privat